9 Mayıs 2013 Perşembe

Son zamanlarda -1-

Bloga post girmeyeli bir hayli olmuş. Bugün yoğunum, yarın yazarım derken anca fırsat bulabildim.
Biz bu zaman zarfında kızımla yazlık/kışlık ayırımını gerçekleştirdik.


Çok sevdiğimiz inek kafayı kafamızdan çıkar(a)madık :)

Bahar temizliği sonrası taktık takıştırdık :) Nehir poz vermeyi çok seviyor.. Onu fotoğraflarken hiç zorluk çekmiyorum :)
İşyerinde 6.yılımızı doldurduğumuz Yetişbacım Derya ile ceviz yerken  minik bir mucizeyle karşılaştık :)
http://loveandsmile.wordpress.com/ un cici sahibesi aklıma sen geldin :)
Dünde evimizin babası kızıma ütü takımı almış.. ütü yaparken ki çekilen sıkıntıyı atlatmayı düşünüyoruz.. ( umarım ) Şimdi elinden ütüsünü, peşinden ütü masasını düşürmüyor .
 
İşyerimin hemen alt caddesine kurulan Salı pazarından kızıma bu cicileri aldım.
Ona alınan bişeyleri verdiğimizdeki ilk tepkisi A! aa! oluyor. Bu tepkisine çok gülüyoruz :)
Uzun süreli değil ama balkona bakkala inerken giydirmek kolay oluyor.
Bizden şimdilik bu kadar..
Yolu buraya düşen herkesede sevgiler..

6 yorum:

  1. Kalpler harika :) tam benlik :)

    Fıstığın tam cimcime..şeker :)maaşallah
    güle güle giysin.. ben d ekubiye terlikimsi bişi almalıyım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Terlikimsi bişey her bireye gerekiyor :) Hemen Kubiyede edinmelisin.. iyi dileklerin için teşekkür ederim.
      Sevgiler

      Sil
  2. Canım severim ben onu :)) İyi günlerde giysin cicisini,ütü de eline pek yakışmış :) İnsanın kızı olması böyle bir şey heralde :) Hem de adı nehir olmuş ben daha çok seveyim diye sanki :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Nehir ismini düşündüğümüzde aklıma gelmiştin. Oğluşa kardeş istiyorsanız ve cinsiyeti kız olursa O'na yakışacak en güzel isim Nehir olur sanırım :) İnsanın kızı olması güzel .. şimdiden viledası ve ütüsü mevcut. :) bir zaman sonrada süpürge aldık mı evdeki iş dağılımı değişecek :)))))
      ses verdiğin için teşekkürler arkadaşım
      Sevgiler

      Sil
  3. Hayatcım; Bebeğiniz kız dediklerinde (oysa ki erkekmiş :) ) hemen ismini koymuştum nehir olsun ...Sonra yazdığım tüm mektuplar ,notlar nehir'e diye imzalanıyordu...Erkek olduğunu öğrenince biraz buraklaşmış ama çok sevinmiştim yine de..Sonra dedim ki bari blogumun ismi, nehircce olsun :)) İkinci olur mu bilmiyorum ama senin kızın benim kızım sayılır :))) bak kolaya kaçıp sahiplendim :) İsmiyle hür,sağlıklı güzel yaşasın...

    YanıtlaSil
  4. Aminn hepimizin çocukları sağlıklı hür güzel yaşasın..Bak bu asparagas kız haberi ne güzel bişeye vesile olmuş :) Nehire hamile kaldığımda çevremden erkek istekleri üzerine aklım erkeğe gitmişti erkek olacak diyordu kalbim..sonra 2 ay sonra hayır bu bebek kız demiştim. Dr sence ne dediğinde içimden kız geçiyor demiştim. Ve anneler bilir evet kızınız olacak demişti. Nitekim kalbim yanıtmadı beni.. Nehirin ismini nasıl koyduğumuzu postla yazmak istiyorum. Anı olarak kayda geçsin :)

    YanıtlaSil

Saygı ve sevgi barındırdığınız yorumlarınız benim için çok değerli...
Teşekkürler