8 Temmuz 2013 Pazartesi

Yıllık İzin Tatili -Part 1-

Merhaba,
Haziranın 29'u itibari ile 1 hafta süreli olarak Yalova-Çınarcık'a gittik.. Çınarcık eşimin 6 yaşından beri her sene gittiği bir yer.. Orda sayısız anısı var. Şimdi kızı anılar biriktiriyor :)
Tatilin en kötü yanı sayılı günlerin olması bence.. Keşke kafamıza göre gitsek kalsak kafamıza esse geri dönsek :) Ne mümkün. Belki emeklilikte :) Çınarcık'ta Eşimin ananesinin küçük bir yazlık evi var. Oraya gittik. Tatil genel anlamıyla yorucu geçti diyemem. Denizde  bulunduğumuz süre boyunca Nehir'i zapt etmek zorunda kalmadık. Kah havuzunda oynadı kah yanımızda kumlarla oynadı.. çoğunlukla plaj sakinlerine cilve yaptı. Yedi.. içti.. ve ayakta yastıkla uyudu :) lakin akşam gezmeleri için aynı şeyleri söylemeyeceğim. Bebek arabasında 5 dakikadan fazla durmadı.. ne gördüyse anniiieee yaaaa diye istedi.. İnanılır gibi değil hakikaten daha 17 aylık ve istekleri başladı.. Park gördü mü çığlıklar attı. Her akşam parka götürdüm. Salıncağı kaykayı çok seviyor.. Salıncağa bindimi Annnee yaaa diye bana bakıyor salıncakta diye gözlerinin içi gülüyor. o gülüyor ben gülüyorum. Eşimle kızımla uzun vakitler geçirmek huzur verici.
fotoğraflar tatilin ispatı niteliğindedir :)
Lunaparkta
Havuzunda

Kumunda


Uykusunda

her daim kovasıyla oyunda

Arkadaş ziyaretine gittiğimiz ablası telefonuyla ,bu hale getirmiş kızımı

Tam bir gözlük hastası =)
Salıncakta..

Bizim gözlükleri bırakması için gözlük edindik ona =)

 
Tatil boyunca dilinde Aysiii ( Aysel ananesi olur) ve Dedeyi düşürmedi. Çok özledi çok özlendi.. Annemin demesine göre babam bir sabah özleminden ağlamış.. Allah uzun ayrılıklar göstermesin kimseye..
Yıllık iznin bir kısmını böylelikle bitirdik. Şimdi beklenen bayram ve sonrası için memleket tatili var.. Ne yalan söyleyeyim memleketime gitmek daha mutlu ediyor beni. Bakalım... En son Nehir'e 2 aylık hamileyken gitmiştim. İnşallah bu kez kızımla gideceğim.

Aa bu arada Ramazan ayımızın her eve bereket, huzur, sağlık getirmesi dileğiyle herkese sevgiler...
Hayırlı Ramazanlar

2 yorum:

  1. BEN DE FIRSAT YARATIP ATTİL FOTOSU KOYMALIYIM..OH MİS TATİL GİBİSİ YOK..

    YanıtlaSil

Saygı ve sevgi barındırdığınız yorumlarınız benim için çok değerli...
Teşekkürler