10 Temmuz 2013 Çarşamba

Tavsiye Kanalı Melegi olarak ilk hediyem geldi =)

Tavsiye Kanalı 'nı bloger arkadaşlarımdan duymuştum. Hemen üye oldum tarafıma gönderilen Englısh Home anketini cevapladım.  O kadar melek arasından bana da hediye düşer mi ? sorusu kafamdayken işyerime bugün ulaşan kargo ile çok şaşırdım. İnternet alışveriş yapmadım.. kim yolladı ki derken birbirinden güzel kaliteli hediyelere bayıldım.
Bambu el havlusunu Nehir'e kullanmak için Attaaa Çantamıza ekleyeceğim. Askılar tabi ki benim. Mis kokulu vücut kremini ise evime gelen herkese deneteceğim. Ben çok memnun kaldım kullanalı 4-5 saat oldu ama o yumuşaklık ve mis kokusu halen ellerimde kollarımda.. Teşekkür ederim Tavsiye Kanalı- Teşekkür ederim English Home :)

8 yorum:

  1. Çok sevindim ne güzzzzzzzzzzzelll.. :)

    YanıtlaSil
  2. Canım iyi günlerde kullanınn,benim en sevdiğim mağaza, evimde küçük küçük bir sürü şeyi var severek kullanıyorum...Çok öpüyorum sizii...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ürünü zarif, soft, natürel değil mi :) Sende iyi günlerde kullan Nehirccem bizde öptük sizi..

      Sil
  3. Askılardan ben de almıştım çok kullanışlı!
    iyi günlerde kullanın
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Duygu,
      Kesinlikle katılıyorum sana en hoşuma giden giysilerimi asıyorum onlara :)
      Bu arada Hoş geldin
      Sevgiler bizden sana..

      Sil
  4. canım benim kargo ücreti falan ödedin mi biraz ayrıntı veriri misin ?
    Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. canım benim kargo ücreti falan ödedin mi biraz ayrıntı veriri misin ?
    Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil

Saygı ve sevgi barındırdığınız yorumlarınız benim için çok değerli...
Teşekkürler